Witamy na stronie Jak schudnąć

Jak schudnąć 5 kg? Jak schudnąć 10 kg? Jak schudnąć 50 kg?

Jeżeli masz mała nadwagę lub dużą i nie jesteś zadowolona z swojej sylwetki, a może brakuje Ci sił i jesteś ociężała, nie mieścisz się w ubraniach, a każdy mały wysiłek daje ci we znaki albo coś innego bardzo Ci dokucza. To właśnie ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

W Polsce jest około 900 tyś stron ,,Jak schudnąć” i ,,Jak schudnąć po ciąży”. Przy czym każda strona upewnia nas, że ich sposoby są najskuteczniejsze…

Na świecie istnieje bardzo dużo odchudzających diet złych, dobrych lub średnich. Która jest dobra? Którą dietę wybrać? Na szczęście najbardziej sławnych diet przetestowaliśmy je na 19 ochotnikach (oczywiście nie za darmo), które diety są najlepsze, a przede wszystkim najskuteczniejsze oraz zdrowe.

jak schudnąć
Są to zdjęcia z galerii naszych ochotników.

Przez ten czas sporo dowiedzieliśmy się o mechanice spalania tłuszczu np: Picie soku z cytryny sprzyja utracie tkanki tłuszczowej. Jak działa cynamon i  wiele innych rzeczy.

Tak to był wstęp. Witaj, witają ciebie specjaliści w dietetyce oraz w fitnessie. Strona jest po to aby tobie pomóc. Jest podzielona na cztery części. Na WSTĘP, BŁĘDY w odchudzaniu i JAK SCHUDNĄĆ. Musisz sama wszystko przeczytać oraz zrozumieć, abyś mogła pojąć wiedzę. dzięki niej sama zostaniesz swoim prywatnym dietetykiem 🙂 Kluczowe jest  to, że będziesz mogła i miała możliwość ułożyć swoją dietę. To ty zdecydujesz ile schudniesz.

Poznaliśmy co działa, a co nie działa lub trochę wspomaga w zmniejszeniu wagi. Doszliśmy do wniosku, że ćwiczenia bez diety są bezwartościowe i złe dla naszego szkieletu kostnego!

Jak powspominaliśmy, że wzięliśmy dziewiętnastu ochotników. Możesz ich znajdziesz je w menu na stronie galeria zdjęć. Ale oczywiście tylko z pozwoleniem na publikację swoich zdjęć. Przetestowaliśmy około, tak 19 diet.

Bardzo nam pomogła w badaniach i obserwacjach pewna książka. Poświęciliśmy dużo pieniędzy oraz czasu, aby dokładnie zrozumieć nasz ludzki organizm. Mówimy sobie ,,Warto było! :)”. Skupiliśmy większą uwagę na kobietach. Z pośród dziewiętnastu ochotników, było pięciu mężczyzn, ale to nie znaczy, że nie jest to bezwartościowa zdobyta wiedza dla mężczyzny.

Ludzki organizm najlepiej porównać do maszyny. Całe działanie hormonów i innych zewnętrznych czynników odgrywają kluczową rolę w mechanizmie utraty tkanki tłuszczowej.

Programy edukacyjne dietetyków i żywienia na studiach są takie same. Powstaje pytanie, czy warto płacić dietetykowi za ułożenie diety? Która nie będzie się różnić od innych dietetyków. Skąd wiemy?  Ponieważ nasz sam zespół składa się z dietetyków i lekarzy. Dobre tyko jest to, że dietetycy zwracają uwagę na jakość, zdrowość jedzenia. Jeżeli kiedykolwiek miałaś układaną dietę, właśnie u dietetyka, to z pewnością spotkałaś się z liczeniem kalorii. Dobrze to znamy i wiemy na czym to polega 🙂

W czasie odchudzania odradzamy liczenie potrzebnych makroskładników, ponieważ ludzie około po dwóch tygodniach liczenia i pilnowania poddają się. Tak poddają się, nie mają czasu i siły ciągłego liczenia. Zwłaszcza młode matki, które chcą schudnąć. Doskonale o tym wiemy 🙂 Dlatego strona powstała, abyś zdobyła wiedzę i miała rozeznanie co jest dobre, a co złe w odchudzaniu i żywieniu.

Teraz STOP! Musisz teraz sama zdecydować, czy chcesz czytać o dziale Błędy w Odchudzaniu, który jest bardzo długi.. A może chcesz przejrzeć go górnolotnie lub nie chcesz w ogóle czytać na temat błędów tylko przejść do konkretów JAK ZDROWO SCHUDNĄĆ 5KG? A MOŻE JAK ZDROWO SCHUDNĄĆ 50KG? Znajdziesz to na dole, po długiej kresce.

Jeżeli zdecydowałaś się na przeczytanie, to możliwe, że podzielisz ten tekst na dwa dni, ze względu na długość lub przejdziesz do innej krótszej strony. Ale nie uciekaj 🙂 Tylko jeżeli zauważysz, że zaczynasz się nudzić, to od razu przewiń w dół i przejdź do konkretów pod tytułem JAK ZDROWO SCHUDNĄĆ 5KG? A MOŻE JAK ZDROWO SCHUDNĄĆ 50KG? Po długiej kresce.

Wiemy o tym, że jak najszybciej chcesz dowiedzieć się jak schudnąć. Tutaj właśnie musisz sama zdecydować. Czy czytasz dalej o błędach lub omijasz i przechodzisz do działu Jak schudnąć, gdzie czekają na ciebie te informację, których potrzebujesz.

BŁĘDY W ODCHUDZANIU:

Na samym początku zacznijmy od podstawowych błędach (mitach) w odchudzaniu.  Są bardzo ważne, abyś miała rozeznanie.

Zauważaliśmy, że teraz jest często mówione. ,,Jedz co chcesz, ale tylko do 2000 kcal”. ,,Licz kalorie i makroskładniki”. Często ludzie zaczęli nazywać biologicznie cukier, prostym węglowodanem* Jeżeli znasz te pojęcia, to zapraszamy dalej, niżej.

*Węglowodany, cukry, cukrowce, sacharydy są to węglowodany. Cukry proste są bardzo szybko wchłaniane przez organizm Dostarczając przy tym na krótka chwilę nasycenie i energię. Przez co bardzo szybko podnoszą insulinę i drastycznie obniżają. Są bardzo potrzebne do poprawnego funkcjonowania organizmu między innymi: hamują krzepnięcie krwi, wchodzą w skład DNA i RNA. Składnik odżywczy organizmu (laktoza, fruktoza, sacharoza). Są nimi słodycze, miód i białe pieczywo. Dla ciebie jest najważniejsze to, że są szybko trawione, po czym znowu czujemy głód.

*Węglowodany złożone inaczej rozgałęzione.W skrócie trawi je się długo, przez co nasz organizm jest dłużej nasycony. Jest nim wszystkie ciemne pieczywa, makarony, ziemniaki, owsianka, otręby.

*Białka są podstawowym budulcem całego naszego organizmu. Białka w organizmie zajmują około 75% miejsca w tkankach. Aminokwasy uczestniczą w biosyntezie ciał odpornościowych, które wzmacniają i chronią organizm przed działaniem drobnoustrojów chorobotwórczych. Nie będziemy dalej się zagłębiać na białka proste i złożone, tylko chcemy żebyś wiedziała jak bardzo są ważne białka.

*Tłuszcze nasycone przeważnie występują z tłuszczów zwierzęcych: smalec, wołowina, wieprzowina,  jagnięcina, masło, pełnotłuste mleko, śmietana. A także są w olejach kokosowych, masłach kakaowych i tłuszczach palmowych o których teraz dużo się mówi. Tłuszcze nasycone dostarczają energii człowiekowi i dzięki nich są przyswajane witaminy oraz składniki odżywcze, a także uczestniczą w budowie błon komórkowych. Pomagają one zrzucić zbędne kilogramy. Można je nazwać dobrymi tłuszczami, ale nie przez wszystkich, ponieważ wiele zwolenników będzie obwiniać tłuszcze zwierzęce o  podnoszenie poziomu cholesterolu i o przyczynianie się do choroby serca. Dość drogim i trochę uciążliwym sposobem na schudniecie, jest zastąpienie olejów roślinnych, masła i innych tłuszczów w kuchni na olejek kokosowy. Doradzamy Olej rafinowany do smażenia, ze względu na niższą cenę. A z kolej Olej nierafinowany do smarowania pieczywa. Jeżeli chcesz schudnąć w lepszy i tańszy sposób, bez efektu jo-jo, to czytaj dalej.

*Tłuszcze nienasycone są płynne i pochodzą głównie ze źródeł roślinnych. Dzięki nim i tłuszczom nasyconym są rozpuszczalne witaminy A, D, E, K. Najczęstszą przyczyną anemii, jest brak tłuszczów w diecie. Jedząc warzywa bądź surówki trzeba dodać masło lub olej roślinny.

Dobrze, poznałaś makroskładniki.

  • 1 gram węglowodanów: 4 kalorii
  • 1 gram białka: 4 kalorii
  • 1 gram tłuszczu: 9 kalorii


oczyszczająca dieta

Z pewnością spotkałaś się z taką dietą typu: spis niskokalorycznych produktów jak schudnąć. Taka dieta próbuje nam wmówić (to dość mocne słowo), kiedy będziemy umieli odróżnić jedzenie niskokalorycznych od wysokokalorycznych i wtedy, będziemy mogli robić sobie niskokaloryczne jedzenie, które będzie syte i dawało nam dużo energii. Są nimi:

1.Zupy, tylko bez śmietanki. Zupy nisko kaloryczne, ale jedząc je bardzo powoli, żeby oszukać nasz mózg, że jesteśmy najedzeni. Gotowane na bulionie warzywnym, a nie np: na udku. Często ludzie próbują nam wmówić, że przez tłuszcz jest naszym najgorszym wrogiem.
2.Chrupkie pieczywo pełnoziarniste jest bardzo dobrą alternatywą zwykłego pieczywa. Spotkaliśmy się z takim zarzutem bez potwierdzenia gdzie przeprowadzone było badanie. ,,Naukowcy twierdzą, że ludzie unikający produktów przygotowanych z białej mąki, a wzbogacający dietę o produkty razowe mają mniejszą tendencję do gromadzenia tłuszczu na brzuchu i wewnątrz niego (to tzw. tłuszcz wisceralny, bardzo obciążający serce)”. W dzisiejszych czasach jest moda na modne fit jedzenia. Ktoś robi na tym duże pieniądze.
3.Odtłuszczone mleko, które ponoć mleko zostaję dłużej w żołądku niż woda jest wolniej trawione, więc nie czujemy głodu. Sprawdziliśmy to jednym ochotników, nawet na sobie. I co zauważaliśmy, że pokarmy płynne na bardzo krótki czas dają sytość. Po czym czujemy głód i sięgamy żeby to dojeść. Same mleko jest pożywne. Zawiera dużo wapnia oraz białko.
4. Lista produktów nisko kalorycznych. Jest to tylko CIEKAWOSTKA i nie jest to potrzebne w życiu. Naciśnij Ctrl + F. Wpisz nazwę produktu. Jeżeli nie interesuję ciebie, to spokojnie możesz w dół.
Owoce:
Truskawki 100 g ok. 32 kcal, Arbus 100 g ok. 33 kcal, Melon 100 g ok. 36 kcal, Grejpfrut 100 g ok. 39 kcal, Mandarynka 100 g ok. 44 kcal, Pomarańcze 100 g ok. 45 kcal, Jagody 100 g ok. 45 kcal, Śliwki 100 g ok. 46 kcal, Nektarynka 100 g ok. 47 kcal, Jabłko 100 g ok. 48 kcal, Brzoskwinia 100 g ok. 48 kcal, Maliny 100 g ok. 50 kcal, Ananas 100 g ok. 53 kcal, Gruszka 100 g ok. 56 kcal, Kiwi 100 g ok. 57 kcal, Czereśnie 100 g ok. 58 kcal, Czarne Porzeczki 100 g ok. 60 kcal, Mango 100 g ok. 65 kcal, Winogrona 100 g ok. 67 kcal, Granat 100 g ok. 68 kcal, Banan 100 g ok. 90 kcal,
Warzywa:
Rabarbar 100 g ok. 10 kcal, Ogórek kiszony 100 g ok. 11 kcal, Kapusta pekińska 100 g ok.  12 kcal, Kapusta kiszona 100 g ok. 12 kcal, Ogórek zielony 100 g ok. 14 kcal, Rzodkiewka 100 g ok. 15 kcal, Sałata 100 g ok. 15 kcal, Pomidor z puszki 100 g ok. 15 kcal, Pomidor 100 g ok. 15 kcal, Pietruszka świeża 100 g ok.17 kcal, Szpinak 100 g ok. 17 kcal, Papryka zielna surowa 100 g ok. 18 kcal, Szparagi 100 g ok. 18 kcal, Szczaw 100 g ok. 20 kcal, Seler korzeniowy 100 g ok. 21 kcal, Kalafior 100 g ok. 22 kcal, Bakłażan 100 g ok. 22 kcal, Rzepa 100 g ok. 27 kcal, Por 100 g ok. 25 kcal, Cukinia 100 g ok. 25 kcal, Fasola cięta z puszki 100 g ok. 25 kcal, Koper 100 g ok. 27 kcal, Kapusta czerwona 100 g ok. 27 kcal, Fasola szparagowa 100 g ok. 27 kcal, Marchewka surowa 100 g ok. 28 kcal, Pędy bambusa 100 g ok. 28 kcal, Brokuły 100 g ok. 28 kcal, Kabaczek 100 g ok. 30 kcal, Kalarepa 100 g ok. 30 kcal, Cebula biała i czerwona 100 g ok. 30 kcal, Kapusta biała 100 g ok.30 kcal, Papryka czerwona surowa 100 g ok. 30 kcal, Fasola mung – kiełki 100 g ok. 30 kcal, Dynia 100 g ok. 30 kcal, Brukselka 100 g ok. 38 kcal, Buraki 100 g ok. 39 kcal, Kapusta włoska 100 g ok. 40 kcal, Pietruszka korzeń 100 g ok. 40 kcal, Ogórek konserwowy 100 g ok. 45 kcal, Karczochy 100 g ok. 58 kcal, Kukurydza w puszeczce konserwowej 100 g ok. 60 kcal, Groszek konserwowy 100 g ok. 65 kcal, Bób 100 g ok. 66 kcal, Chrzan 100 g ok. 68 kcal, Ziemniaki młode 100 g ok. 70 kcal, Ziemniaki zwykłe 100 g ok.85 kcal, Kukurydza kolba 100 g ok. 87 kcal, Fasola biała z puszki 100 g ok. 90 kcal, Fasola czerwona zwykła /z puszki 100 g ok. 90 kcal, Soja kiełki 100 g ok. 140 kcal, Suszone pomidory 100g ok. 200 kcal, Oliwki zielone marynowane 100 g ok. 140 kcal, Papryka czerwona marynowana 100 g ok. 140 kcal, Czosnek 100 g ok. 147 kcal, Szparagi konserwowe 100 g ok. 200 kcal, Groch jaś 100 g ok. 295 kcal, Oliwki czarne marynowane 100 g ok. 350 kcal,

Taki sposób odżywiania z pewnością odpada. Gdyż przy takiej ilości energii człowiek czuje się zmęczony, osłabiony, a nawet rozdrażniony. Gdy się głodzimy spowalnia się przemiana materii, ponieważ organizm musi dostosować się do funkcjonowania przy takiej małej ilości kcal. Więc jak więcej zjemy, to nasz organizm odłoży sobie w postaci tłuszczu. A o JO-JO, to nie wspomnijmy*. Przez pierwszy tydzień można schudnąć 2kg do 3kg, ale

Oczywiście znajdą się osoby, które w taki właśnie sposób schudły. Taki sposób żywienia uważamy, że jest zbyt rygorystyczny i ciężki.

*Efekt JO-JO jest to szybki przyrost większej ilość tkanki tłuszczowej po intensywnym odchudzaniu.
Nic się nie martw na to też znamy sposób : ) Dowiesz się dalej.
jak zrzucić brzuch
Dlaczego jest błędem? Otóż wypróbowaliśmy ją na jednej ochotniczki. Taka dieta  polega na wykluczeniu z jadłospisu wszystkich węglowodanów, warzyw oraz owoców. Organizm bazuje na jadłospisie, który składa się tylko z nabiału i mięsach. Przekonaliśmy się, że dieta Dukana naprawdę działa, ale nie jest zdrowa.
Konsekwencjami były wypadaniem włosów, łapania paznokci, ogólny brak sił, zakwaszeniem organizmu, uszkodzenia nerek, a nawet mózgu. Nie chcemy straszyć, ale jest to prawda. Organizm do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje niezbędnych witamin z owoców oraz warzyw. Po 15 dniach zaobserwowaliśmy wypadanie i wypadanie włosów. Wychodził z głowy garściami. Zaczęły łamać się paznokcie. Po dalszych tyg zaczęliśmy widzieć u ochotniczki brak siły w jakich kol-wiek czynnościach. Miała problemy w myśleniu i mówieniu. Schudła 13 kg. Po odstawieniu przytyła 17.6 kg (efekt JO-JO). Podsumowując dieta Dukana działa, ale na dłuższa posiada okropne efekty uboczne. Jest to niezdrowa dieta. Z pewnością odradzamy, ponieważ żeby na stałe schudnąć to trzeba stale stosować dietę przynajmniej 5 miesięcy.
głodówka
Z kolei nie jest dietą, tylko tyrańskim głodzeniem swojego organizmu. Wiele osób nie wie jak ten sposób stosować, ponieważ jest wiele czynników np: czy można stosować gdy bierze się leki, kiedy choruje się na jakąś chorobę na przykład astmę bądź na jakąś dolegliwość. Czasami nawet nie dowiedzą ile dni mają nie jeść. Są różne reguły czasu trwania. Polega na okresie, który trwa 32 dni. 2 dni wprowadzenia, 10 dni głodu, 10 dni odbudowy, 10 dni powrotu do normalnego żywienia.
Stopniowe, powolne włączanie białek zwierzęcych, bez smażenia i potraw ciężko strawnych. Woda jest głównym składnikiem żywienia. Pijemy tylko wodę, ale wodę z minerałami. Jest bardzo nie bezpieczne dla osoby pracującej fizycznie. Grozi zasłabnięciem lub gorszym przypadłościach zagrażającym życiu. Druga sprawa spadek odporności po przez spadek białych krwinek w krwi.
Podsumowując: Głodówka odchudza ale jest niebezpieczna.
_____________________________________________________________________________

Jak zdrowo schudnąć 5 kg? A może też jak zdrowo schudnąć 50 kg?

Dlaczego polecamy książkę o odchudzaniu? Ponieważ dowiesz się jakie składniki przyspieszają spalanie tłuszczu, a na przykład: Zawarta w kawie kofeina bez cukru spala tkankę tłuszczową na-czczo. Zawarty w soku grejpfrutowym składnik Naringenina, który redukuję tkankę tłuszczową. Dlaczego warto zastąpić biały cukier cukrem trzcinowym 🙂
Poznasz jeszcze wiele dobrych porad w książce 4-godzinne ciało działa. Jak wspomnieliśmy ludzki organizm możemy porównać do maszyny. Jak będziemy jeść biały cukier, który zawsze odkłada się w brzuchu i na boczkach. A z kolej jak będziemy spożywać białko, z którego kcal odkłada się w postaci ciepła. To daje do myślenia. Ale jest to tylko parę porad jak schudnąć. Naprawdę więcej poznasz w książce 4-godzinne ciało 😀

Nie jest to kupno książki, tylko inwestycja w samą w siebie, w twoją lepszą figurę, lepsze samopoczucie, lepsze w twoje życie, które one odwdzięczy się 1000 razy.

Dotychczas nie byłeś zadowolona ze swojego ciała, jeśli pogubiłaś się już w tych różnych dietach lub ćwiczeniach, to teraz nastąpi przełom i twoje życie dzielić się będzie na dwa okresy: przed i po zastosowaniu programu 4-godzinnego ciała. Ten program pomoże ci osiągnąć to, co wielu osobom wydaje się nieosiągalne dla człowieka – być może zrzucisz 50 kilogramów, a być może nauczysz się wstrzymywać oddech przez pięć minut. To nie żadna czarna magia – to po prostu przyczyna i skutek. Ale zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w organizmie o 2% w ciągu 2 tygodni? Jak to możliwe, skoro tak wielu lekarzy twierdzi, że nie da się tracić tłuszczu szybciej niż w tempie kilogram na tydzień? Smutna prawda jest taka, że większość uniwersalnych zasad, w tym między innymi ta, nie została jeszcze sprawdzona w praktyce, czy nie należy do wyjątków. Nie da się zmienić rodzaju włókna w mięśniach? Oczywiście, że się da.

To Ty wybierasz ile chcesz schudnąć. Prawidłowe tempo odchudzania to 1 kg na tydzień.

Jest to też dieta dla mężczyzn

Jako cel wyznacz sobie zrzucenie 5 kilogramów. Jeżeli ważysz więcej, przyjmij 10 kilogramów jako swój nowy, konkretny cel. Nawet jeśli powinieneś zrzucić ponad 50 kilogramów, powinieneś zacząć od 10. W ramach programu 4-godzinne ciało będziesz stosować modele myślowe zaczerpnięte z różnych dziedzin wiedzy.

Dieta odchudzanie i jest dobra na budowania tkanki mięśniowej.

Dziesięciokilogramowa rekompozycja może polegać na zastąpieniu 10 kilogramów tłuszczu 10 kilogramami masy mięśniowej, częściej jednak przejawia się utratą 7,5 kilograma tkanki tłuszczowej i zwiększeniem masy mięśniowej o 2,5 kilograma. Oczywiście możliwe są też wszystkie warianty pośrednie. Żeby zapewnić sobie optymalny wygląd, trzeba coś ująć i coś dodać. Dieta ta nie jest rygorystyczna jak inne. Nie musisz sobie odmawiać przyjemności z jedzenia.

Oczywiście nie musisz ćwiczyć, aby schudnąć 🙂 Ćwiczenia są tylko dodatkiem do diety! 

Dlaczego metoda opisana w książce 4-godzinne ciało działa, podczas gdy inne zawodzą? Ponieważ zmiany są albo drobne, albo proste, a niekiedy jednocześnie i drobne, i proste. Nie ma tu miejsca na nieporozumienia, a widoczne rezultaty motywują do dalszego stosowania programu. Jeśli w krótkim czasie osiąga się wymierne wyniki to samodyscyplina przestaje być konieczna. 5 zrzuconych kilogramów przekłada się mniej więcej na jeden rozmiar ubrania [XL ® L ® M]

Co jest w książce 4-godzinne ciało:
Zdrowo:
szybkie spalanie tłuszczu = jak schudnąć 5 kg, jak schudnąć 10 kg, jak schudnąć 50 kg.
– jak schudnąć z brzucha lub po prostu jak zrzucić brzuch.
– szybkie zrzucenie boczków lub kto woli spalanie boczków.
– więcej siły i energii.
– szybka poprawa samopoczucia.

Warto wydajać te około 40 zł, ponieważ, ta książka jest na całe twoje życie. Będziesz mięć ciągle tą wiedzą na zasięgu ręki. Książka to owoc ponad dziesięcioletnich poszukiwań sposobu na złamanie kodu ludzkiego ciała. Spostrzeżenia setek najwybitniejszych sportowców i dziesiątków lekarzy, a także rezultaty tysięcy godzin zaskakujących osobistych eksperymentów,

Dzięki niej osiągniesz zupełnie inne rezultaty niż reszta ludzkości. Ta książka jest na twoje całe życie. Kliknij tutaj i zamów już dziś.