Dieta na cholesterol i jak schudnąć

Witamy na stronie o dietach. W dzisiejszym artykule dowiesz się ,,Jak obniżyć cholesterol?”

Jeżeli chcesz schudnąć bardzo szybko i skutecznie bez efektu jo-jo, to zapraszamy do strony głównej. Wystarczy kliknąć górny Tytuł lub wejść ,,Witamy na stronie jak schudnąć”.

Teraz zaczynamy jak obniżyć cholesterol.

1. Zmiana w żywieniu.
Zmienić margarynę na masło. Olej rośliny (np: rzepakowy) na smalec. Dlaczego na smalec?
Z pewnością zauważyłeś/aś dawniej ludzie nie cierpieli z dolegliwości jak wysoki cholesterol.
Wiele naukowców zaczynają się spierać czy jest zły i dobry cholesterol. Przykładem są jajka.
Które posiadają dwa cholesterole (właśnie dobre i złe). Tzw. „zły” (niskiej gęstości – LDL) i „dobry” (wysokiej gęstości – HDL) cholesterol to w rzeczywistości lipoproteiny. Wielu naukowców spierają się i uważają na przykład, że białko redukuje żółtko co się równa = jajka są zdrowe. Jak wspomnieliśmy najlepiej czerpać wiedze w tej dziadzinie od osób starszych 🙂

Naturalnymi sposobami, które obniżają cholesterol są cebula, czosnek i szczypiorek.
Nie warto tutaj przesadzać, ponieważ na przykład czosnek działa jak antybiotyk. A po cebuli jest długi trwały nie miły
oddech. Skąd wiemy? Przeprowadziliśmy obserwację na sobie i dwóch ochotnikach.

Jedzenie cynamonu jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ cynamon posiada regulację cukru we krwi i sprzyja w walce z cholesterolem.

Więcej warzyw i owoców. Dlaczego wegetarianie czują i są zdrowsi? Ponieważ jedzą o wiele więcej witamin.

Czego nie można jeść? Czipsów, frytków, wszystko co posiada tłuszcze roślinne (nienasycone). Właśnie staramy się omijać, ponieważ nie da się w 100 procentach ich ominąć. Niestety ciasta, ciastka kupcze też odpadają, ponieważ kupcze są na margarynie. Polecamy piec, robić swoje na maśle.  Jedzenie ryb oraz orzechów. Jeżeli jest tego za dużo lub masz uczulenie na orzechy to nie jedz orzechów. Ważne żebyś się nie przeraził/a 🙂

Odradzamy spożywania margaryn na obniżenie cholesterolu, ponieważ to nie działa.

2. Zwiększ fizyczny wysiłek.
Dieta i wysiłek fizyczny. Jeżeli nie zastosujesz pierwszego, to nie masz robić drugiego. Najważniejsza jest dieta.

Trzeba pamiętać, że człowiek jest pudełkiem na hormony.To się też tyczy osób pracujących ciężko fizycznie. Ludzki szkielet jest zapasem wapnia. Mięśnie czerpią wapń z jedzenia lub właśnie z naszego układu kostnego. Z jakich produktów brać wapń. Białko jest źródłem wapnia.
W dawniejszych czasach ludzie żywili się większą ilością mięs (polowania). Dzisiejszych czasach ludzie mało spożywają właśnie mięs i nabiału. Głównie tyczy się to mężczyzn.
jak schudnąć mieso i nabiałGłówna przyczyna zniszczonego kręgosłupa, właśnie brak wapnia w diecie. Nie da się odbudować kręgosłup, ale można go wzmocnić. Alkohol wypłukuje wapń i wiele ważnych minerałów. Najlepiej pić trunki tylko na okazję raz w miesiącu. Jest wykluczone robić tygodniowy lub paro dniowy maraton picia.


I tutaj zaraz pojawi się komentarz. ,,Białko i wapń obciążają nasze nerki i zakwaszają nasz organizm”.

A my zaraz do tego wrócimy.

Dlaczego mięso jest nie zdrowe?
Badania skazują, że mięsożercy posiadają krótsze jelita. A z kolei liściożercy jak my mamy dłuższe jelita, co sprawia, że mięso zostaje i gnije. Jest na to rada. Bardzo prosta. Jeżeli jesz tym więcej mięsa, to jedz tym więcej warzyw, które ten problem usunął przez błonnik. Tak to prawda warzywa odkwaszają nasz organizm.  Usuwają zbędne resztki z naszych jelit 🙂

Dieta.
Proporcję jedzenia białka na 1 kilogram wagi ciała.

Jeżeli masz bardzo mała aktywność radzimy 1 gram na 1 kilo naszej wagi.
Jeżeli jesteś bardzo aktywny/na 2 gramy na 1 kilogram naszej wagi.
Maksymalna dawka jest do granicy 3 gram/ 1 kilogram i to taj trzeba uważać.
Dwa gramy to jest bardzo dobra bezpieczna dawka. Twoje nerki spokojnie poradzą sobie. Jeżeli martwisz się, że będziesz mieć duże mięśnie, to nie masz powodów do obaw, ponieważ mięśnie rosną tylko wtedy kiedy mają duży bodziec (siłownia i inne ćwiczenia pół siłowe na przykład crossfit i workout, też ciężka fizyczna praca). Domowe lub wytrzymałościowe ćwiczenie, tylko wzmocnił i wyrzeźbią mięśnie.

Polecamy na początku nie dawać z siebie wszystkiego przy takim wysiłku. Pierwsze 2 tygodnie są najgorsze i najbardziej bolesne zakwasy, które utrudniają pracę fizyczną. Dobrym pomysłem jest ćwiczyć i odpoczywać z zakwasami w dnie wolne na przykład na urlopie. Ale warto z czasem zobaczysz, że stajesz się lepszy/a i silniejszy/a.

Z pewnością spotkałeś/aś, że 1 gram to max. Właśnie nie. Radzimy nie słuchać się ludzi, którzy tak mówią.

Ponieważ nie znają się i mówią nie prawdę powtarzaną od innych.Jeżeli chcesz naprawdę schudnąć, to zapraszamy do strony głównej.Jak odkwasić organizm w odchudzaniu

Zakwaszenie organizmu? Zakwaszamy się wszystkim. A czym się odkwaszamy? Błonnikiem. Polecamy kupić w aptece proszek zasadowy i problem z głowy 😀

Kcal, kaloriom nie równe. Kalorie z białek jako jedyne nie odkłada się w postaci tłuszczu tylko w postaci energii cieplnej.
Dlatego osoby spożywające mięsa, które zawierają dużą ilość białek i tłuszczów nasyconych* naprawdę chudną!
Musimy brać nie które sposoby od naszych przodków.

*Tłuszcze nasycone, głównie pochodzą z tłuszczów zwierzęcych, są zaliczane do dobrych tłuszczów. Nie przyczyniając się do nabierania tkanki tłuszczowej oraz cholesterolu.
bieganie na odchudanieĆwiczenia. A dokładnie znajdź swoje ulubione zajęcie fizyczne. Może być to pływanie, bieganie, intensywne spacery, piłka nożna,siatkówka, gra w kosza bądź tenis albo może być też siłownia.
Pierwszy tydzień jest zawsze najgorszy. Ale nie poddawać się zakwasom, one są na początku, ale później już ich nie ma. Musisz przetrwać 🙂 Innej drogi nie ma.

Do czego służy cholesterol?
Cholesterol jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu i pochodzi zarówno ze źródeł pokarmowych jak i biosyntezy. W organizmie przeciętnego człowieka przeciętna ilość wynosi około: 140 gram.

Według ankiet około 60 % Polaków ma wysoki cholesterol : Artykuł o tym

Jak długo mam stosować dietę i ćwiczenia?
Badaj się regularnie, jeżeli poziom stoi w miejscu, to przeczytaj artykuł jeszcze raz i sprawdź co robisz źle lub czego jeszcze nie robisz. Jak długo? Na tyle ile potrzebujesz. Napisaliśmy tobie jak powinna być prawidłowa dawka białka dla kości. Sam/a przekonasz się czy warto stosować dalej dietę czy nie. Przekonasz się na własnej skórze.

Dlaczego palenie jest złe przy wysiłku fizycznym. Ponieważ nasze serce bardziej się męczy co się równa szybszemu zużyciu. Ale to jak woli 😀

Choroby wywoływane przez wysoki poziom cholesterolu.
Ryzyko wystąpienia miażdżycy oraz chorób takich jak udar mózgu, zawał serca.
Leczenie jest bardzo ważne chodzi o nasze życie. Musisz o siebie zadbać. Z pewnością masz dla kogo 🙂

Weź to głęboko do swojego serca!
Życzymy powodzenia.

Zobacz też:
Dieta na nadciśnienie tętniczym.